Умови повернення та обміну

При замовленні продукції в нашому інтернет-магазині ви отримуєте товар, якість якого гарантована заводами-виробниками. Якщо при отриманні товару ви знайдете дефект, ми повернемо Вам гроші! Ви завжди можете розраховувати на нашу підтримку та консультацію у випадку, якщо товар доставлений у неналежній якості, ви можете звернутися до відділу контролю якості: режим роботи з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 20:00. Для повернення вартості товару вам потрібно заповнити форму зворотнього зв'язку:
У разі виявлення дефекту/шлюбу продукції або неякісної доставки товару, що спричинило витікання продукції із заводської упаковки або її дефекту, Вам необхідно протягом 3 робочих днів звернутися до Продавця шляхом заповнення форми зворотного зв'язку. Після заповнення форми зворотного зв'язку наш менеджер зв'яжеться з Вами протягом 3 днів. У заздалегідь узгоджений час кур'єр забере товар із дефектом і відправить складу за рахунок компанії. Після повернення товару на склад менеджер знову зв'яжеться з Вами, і компанія поверне Вам гроші протягом 5-7 робочих днів.

Повернення товару належної якості

Ви маєте право відмовитися від Товару належної якості в будь-який час до його передачі, а після передачі Товару протягом 14 днів з моменту приймання Товару за дотримання наступних умов:
  • збережено товарний вигляд (оригінальне пакування, фабричні ярлики, пломби);
  • збережено споживчі властивості Товару;
  • товар немає слідів експлуатації;
  • наявність документів на Товар, що підтверджують факт покупки товару, що повертається (касовий або товарний чек).
За винятком товарів, що належать до предметів особистої гігієни (гребінці, шпильки, бігуді для волосся, перуки, шиньйони та інші аналогічні товари), а також парфумерно-косметичні товари. У разі повернення Товару належної якості повертається вартість Товару, за винятком вартості доставки. Витрати на повернення Продавцю Товару належної якості Продавцем не відшкодовуються.

Термін повернення коштів

Термін повернення коштів — 5-7 робочих днів з дня передачі Продавцю товару, що повертається, та надання відповідної письмової заяви. Заявка на повернення товару надсилається Продавцю шляхом заповнення форми зворотного зв'язку. Повернення Товару у м. Санкт-Петербурзі здійснюється шляхом передачі за адресою: вул. Петропавлівська, будинок 6. В решті регіонів шляхом передачі нашому кур'єру. Перелік документів, що подаються разом з Товаром, що повертається:
  • заяву на повернення Товару;
  • документ на Товар, що підтверджує факт покупки (касовий чи товарний чек);
  • копію документа, що посвідчує особу (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення особи громадянина України, що видається на період оформлення паспорта, військовий квиток, права водія).
Якщо вищенаведені варіанти Вам не підходять, заповніть форму зворотного зв'язку, менеджер відділу контролю якості зв'яжеться з Вами та запропонує індивідуальне рішення.

Порядок та способи повернення коштів

Шановний клієнт! Повернення коштів здійснюється відповідно до того способу оплати, який був обраний у кошику при оформленні замовлення: готівковим розрахунком або банківським переказом. Якщо Покупець неспроможна самостійно забрати кошти, це може зробити довірена особа. У цьому випадку, здійснити повернення можна буде тільки при пред'явленні довіреності та паспорта. Готівковий розрахунок. Можливий при поверненні через кур'єрську службу доставки, Покупець отримує кошти за наявності документа, що засвідчує особу (паспорт або документ, що його замінює), та бланка-заяви, зразок якого буде надано Клієнту нашою службою підтримки. Безготівковий розрахунок. При цьому Покупець зобов'язаний надіслати на електронну адресу karamelka.pr.ru лист з темою «повернення грошей, N замовлення» та наступну інформацію: найменування банку, розрахунковий рахунок, кореспондентський рахунок, БІК банку, особовий рахунок та номер картки, П.І.Б. , заповнена заява про повернення коштів, копію паспорта України Реквізити мають бути на ім'я замовника. Терміни зарахування коштів на розрахунковий рахунок Покупця залежать від внутрішнього регламенту банку-отримувача. Орієнтовні терміни надходження коштів становлять 2-3 банківських днів із моменту отримання повного комплекту документів. З питань, пов'язаних із поверненням оплати, слід звертатися за телефоном: 8 (800) 775-41-51.

Звернення до відділу контролю якості

Дорогі покупці! Заповніть, будь ласка, форму та менеджер відділу контролю якості зв'яжеться з Вами в робочий час (Пн-Пт з 10:00 до 20:00)
У разі виявлення дефекту/шлюбу продукції або неякісної доставки товару, що спричинило витікання продукції з заводської упаковки або її дефекту, Вам необхідно протягом 3 робочих днів звернутися до Продавця шляхом заповнення форми зворотного зв'язку. Після заповнення форми зворотного зв'язку наш менеджер зв'яжеться з Вами протягом 3 днів. У заздалегідь узгоджений час кур'єр забере товар із дефектом і відправить складу за рахунок компанії. Після повернення товару на склад менеджер знову зв'яжеться з Вами, і компанія поверне Вам гроші протягом 5-7 робочих днів.